2 comments on “Góry Jastrzębie

  1. I jest wpis z Jastrzębich 🙂 Widzę, że szedłeś nimi trochę inaczej niż ja. Ja w swoim wariancie nie przypominam sobie błądzenia zw poszukiwaniu szlaku. Więc jest pocieszenie, że nie wszędzie robią roszady ze ścieżkami.

    Karki widać ładnie.

    PS. Miałem awarię domeny związaną ze zmianą dostawcy i teraz powiadomienia Google/Blogger o nowych wpisach na blogu przestały działać.
    Jeżeli obserwujesz mój blog z ich użyciem, ponowne zaobserwowanie powinno pomóc 🙂
    Informuję tak na wszelki wypadek i mam nadzieję, że więcej problemów już nie będzie ;)

    • Roszady ze ścieżkami niestety są coraz częstsze także u nas – mapy nie odpowiadają terenowi – dawne drogi są albo zagradzane albo po prostu zaorywane. Niektóre, jak we wspomnianym worze okrzeszyńskim zarastają.

Leave a Reply

