8 comments on “Sudeckie ABC (1)

  1. Ciekawy ranking. W kilku miejscach byłem, ale jeszcze sporo zostało do zobaczenia. Ładna tonacja zdjęć i dużo fajnych kadrów. Świetny post.
    Pozdrawiam

    • Dzięki. Ostatnio niestety mam dość mało czasu i by wyjeżdżać i blogować, stąd zrobiłem mały remanent w zbiorach. Pozdrawiam zwrotnie.

    • Za miłe słowa dziękuję. Sudety są po prostu inne niż Beskidy np. brak tu hal, bacówek i owiec, drewnianych góralskich kościółków, ale ładnych miejsc jest sporo. Część z nich musiała subiektywnie wypaść z powyższej listy choćby dolina Mumlawy (czeskie Karkonosze), Janówki czy Białej Lądeckiej w górnym biegu.

  2. Potraktuję Twój wpis jak przewodnik, bo Sudetów nie znam w ogóle. Ale jestem zaciekawiony i wiem już chyba gdzie będę jeździł jak mi się Beskidy znudzą. Szkoda tytlko że drewnianych kościołów tam nie ma.

    • Kościółki są (najwięcej na ziemi kłodzkiej – Kamieńczyk, Międzygórze, Zalesie, Nowa Bystrzyca i okolicach Głuszycy – Rybnica Leśna, Grzmiąca, Sierpnica – częściowo drewniany), choć nie mają takiego klimatu i wystroju jak te małopolskie i podkarpackie.

Leave a Reply

