2 comments on “Dolina Miłości

  1. Fajne miejsce na spacer. Ja zaczynałem od przejścia granicznego, zostawiając tam samochód na parkingu. Zielonym szlakiem przez Czerwone Skały, Mrayenvi vrch.,Szeroką, Jaworową, Później kawałek żółtym szlakiem, do połączenia z niebieskim. Niebieski prowadzi już przez cała Kruczą Dolinę do samej Lubawki ale w pewnym momencie łączy się z zielonym, którym można dotrzeć na Krucze skały.

    Przyjemny spacer, mało uczęszczane miejsce przez turystów 🙂
    Jak znajdę jakieś zdjęcia to się podzielę, bo coś wtedy robiłem na pewno
    Pozdrawiam.

    • No właśnie, ja szedłem trochę innym wariantem przez Wiązową i Kralovecky Sz. Trasę zresztą wczoraj dodałem. Pogoda niestety niezbyt dopisała, co widać na załączonych obrazkach (Karkonosze w chmurach siedziały i nie chciały wyjść ;-/

Leave a Reply

