4 comments on “Bialski wór

  1. Bardzo fajna tarasa, miałem akurat okazję być tam kilka razy. Zawsze fajnie się tam wraca. Jedno z tych odludnych miejsc, które lubię, cały dzień nikogo nie spotkałem na szlaku.

    • Pamiętam kiedyś szedłem tamtędy na początku kwietnia – w górnych partiach doliny Białej Lądeckiej było jeszcze sporo śniegu, a na przecince granicznej, cóż – miękka skorupa, w którą wpadało się po pas przy nieuważnym kroku. Skończyło się na tym że musiałem z Bielic na kwaterę w N. Gierałtowie nieść na rękach psa, który wcześniej szalał na śniegu na całym odcinku (i bestia dość lekka się nie zapadała) 😉 W zeszłym roku na jesieni odświeżyłem po dłuższej przerwie i zgadzam się że warto, choć niby zwykłe góry…

    • Z tego co widzę Bielice, Rudawiec i rejon Suchej Przełęczy. Ale mogę się mylić 😉 No i pusto, jak to w Bialskich bywa. Pozdrawiam.

Leave a Reply

